۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲

پیشکسوتان جودو سه مدال برنز جهانی کسب کردند

پیشکسوتان جودو سه مدال برنز جهانی کسب کردند

رقابتهای جودو قهرمانی پیشکسوتان جهان با کسب سه  مدال برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات در ده رده سنی و اوزان مختلف به میزبانی امارات در ابوظبی برگزار شد که نمایندگان کشورمان موفق به کسب دو مدال برنز شدند. علیرضا خورنگ، احمدرضا احمدی و بیژن عزیزی موفق به کسب مدال برنز شدند.
 
در وزن 66 کیلوگرم رده سنی 35 تا 39 سال علیرضا خورنگ دور نخست استراحت داشت ، سپس "سامئولوف" از روسیه را شکست داد و دور سوم به نماینده آذربایجان باخت و به گروه بازنده ها رفت. وی در این مرحله با برتری مقابل "بوسنان" از فرانسه به نشان برنز دست يافت. در این وزن آذربایجان طلا گرفت و نماینده دیگری از فرانسه به نشان برنز دست يافت.
 
دروزن 60- کیلوگرم همین رده سنی احمدرضا احمدی با برتری مقابل مغولستان و آلمان ه و شکست برابر دو جودوکار از روسیه صاحب مدال برنز شد. در این وزن دو نماینده از روسیه طلا و نقره گرفتند. 
 
بیژن عزیزی هم در وزن 90- کیلوگرم رده سنی 30 تا 34 سال با پیروزی مقابل "تاکاشیما" از ژاپن و "آلونسو" از برزیل دور سوم مقابل "الکان رجبلی" از آذربایجان باخت و در گروه بازنده ها هم "دریوف" از فرانسه را شکست داد و برنز گرفت. در این وزن هم آذربابجان و اکراین طلا و نقره گرفتند. ضمن اینکه در رده سنی 50 تا 54 سال و وزن 81- کیلوگرم سیاوش نظری در جای پنجم ایستاد. 
 
 
 
کد خبر 2183807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha